Doktor Dolittle

Hugh Lofting

Plan wydarzeń

  1. Doktor Jan Dolittle, jego praktyka lekarska i problemy finansowe.
  2. Przekwalifikowanie się doktora na lekarza zwierząt.
  3. Nauka mowy zwierząt pod kierunkiem Polinezji.
  4. Wezwanie o pomoc od afrykańskich małp.
  5. Podróż statkiem do Afryki, sztorm i rozbicie statku.
  6. Uwięzienie doktora i jego zwierząt przez murzyńskiego króla.
  7. Podstęp Polinezji, ucieczka doktora i pomoc małp.
  8. Wyleczenie małp i wspaniały prezent - dwugłowiec.
  9. Powrót i kolejne uwięzienie.
  10. Wybielenie przez doktora księcia Bumpo i wolność oraz statek w nagrodę.
  11. Spotkanie z piratami w drodze powrotnej, zamiana statków.
  12. Uwolnienie chłopca zamkniętego w kajucie pirackiego statku.
  13. Odnalezienie przez Jipa zaginionego wuja chłopca.
  14. Wizyta w rodzinnym miasteczku chłopca i jego wuja, nagroda dla doktora i Jipa.
  15. Powrót do Puddleby i mnóstwo pieniędzy dzięki pokazywaniu dwugłowca.

Potrzebujesz pomocy?

XX-lecie (Język polski)

Teksty dostarczyło Wydawnictwo GREG. © Copyright by Wydawnictwo GREG

autorzy opracowań: B. Wojnar, B. Włodarczyk, A. Sabak, D. Stopka, A. Szóstak, D. Pietrzyk, A. Popławska
redaktorzy: Agnieszka Nawrot, Anna Grzesik
korektorzy: Ludmiła Piątkowska, Paweł Habat

Zgodnie z regulaminem serwisu www.bryk.pl, rozpowszechnianie niniejszego materiału w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, utrwalanie lub kopiowanie materiału w celu rozpowszechnienia w szczególności zamieszczanie na innym serwerze, przekazywanie drogą elektroniczną i wykorzystywanie materiału w inny sposób niż dla celów własnej edukacji bez zgody autora podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności.

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.

Polityka Cookies. Prywatność. Copyright: INTERIA.PL 1999-2021 Wszystkie prawa zastrzeżone.