George Orwell

Folwark zwierzęcy - plan wydarzeń

1. Przemowa Majora.

2. Udana rewolucja i pozbycie się Jamesa.

3. Zmiana nazwy folwarku i spisanie zasad animalizmu.

4. Udane sianokosy i obfite zbiory.

5. Bitwa pod oborą.

6. Ucieczka Mollie.

7. Pomysły Snowballa.

8. Przepędzenie Snowballa przez psy Napoleona.

9. Powstanie komitetu świń.

10. Zamieszkanie świń w dawnym domu Jamesa.

11. Budowa wiatraka i głód zwierząt.

12. Egzekucje buntowników.

13. Zakaz śpiewania hymnu rewolucji.

14. Nieudane plany handlowe Napoleona.

15. Zniszczenie wiatraka przez gospodarzy.

16. Upicie się świń.

17. Pogorszenie się stanu zdrowia Boksera.

18. Zawiezienie Boksera do rzeźni.

19. Kłamstwa na temat śmierci Boksera.

20. Pochód świń na dwóch nogach z biczem w racicach.

21. Zaproszenie gospodarzy do folwarku i rozejm.

22. Brak możliwości odróżnienia ludzi od świń.

Potrzebujesz pomocy?

Współczesność (Język polski)

Teksty dostarczone przez Interia.pl. © Copyright by Interia.pl Sp. z o.o.

Opracowania lektur zostały przygotowane przez nauczycieli i specjalistów.

Materiały są opracowane z najwyższą starannością pod kątem przygotowania uczniów do egzaminów.

Zgodnie z regulaminem serwisu www.bryk.pl, rozpowszechnianie niniejszego materiału w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, utrwalanie lub kopiowanie materiału w celu rozpowszechnienia w szczególności zamieszczanie na innym serwerze, przekazywanie drogą elektroniczną i wykorzystywanie materiału w inny sposób niż dla celów własnej edukacji bez zgody autora podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności.

Prywatność. Polityka prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright: INTERIA.PL 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.