SPIS TRESCI:

1. Ogólny opis przedsiębiorstwa

2. Oferowane produkty oraz usługi

3. Plan techniczny działalności operacyjnej

4. Analiza rynku

5. Plan marketingowy

6. Struktura organizacyjna

7. Załączniki

- wzór umowy spółki

- wpis do ewidencji działalności gospodarczej

- wniosek o przyznanie numeru REGON

- ankieta marketingowa

- wzór reklamy (plakatu), cennika oraz wizytówek

1. Charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa

- Spółkę tworzą dwie osoby:

1. .................................zamieszkały w Słupsku przy ul. Wiśniowej 2, legitymujący się dowodem serii ….. Urodzony dnia 14 września 1987.

2. ...................................zamieszkały w Słupsku przy ul. Kasztanowej 4, legitymujący się dowodem serii ….. Urodzony dnia 17 września 1987.

- Nazwa firmy

Siłownia ATLETA

- Forma prawna

ATLETA P&J Spółka Jawna

REGON 923456398 NIP 345 567 56 53

- Adres

Ul.Westerplatte 34 tel. 843 03 00, 600 100 344

- Cel działalności spółki

Nasza spółka powstała w celu uzyskania zysku. W związku z zastojem na rynku pracy postanowiliśmy sami stworzyć sobie miejsca pracy. Analizując możliwości działania postanowiliśmy że otworzymy siłownię. Aktualnie jest to miejsce bardzo poszukiwane zarówno z powodu reklamowanego zdrowego trybu życia jak i dbania o ciało.

ZAŁĄCZNIKI

1. Wzór umowy spółki

2. PRODUKTY I USŁUGI

3. PLAN TECHNICZNY DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ

NAKŁADY INWESTYCYJNE:

1. Źródła finansowania i ich przeznaczenie

ŹRODŁO

WYSOKOŚĆ

Kredyt

40 000 zł.

Wkład własny

30 000 zł.

RAZEM

70 000 zł

PRZEZNACZENIE ŚRODKÓW

WYSOKOŚĆ

Sprzęt sportowy

54 000 zł

Adaptacja pomieszczeń

10 000 zł

Kampania reklamowa

3 000 zł

Opłaty urzędowe

ok. 1000 zł

KOSZTORYS NIEZBĘDNEGO SPRZETU SPORTOWEGO

Nazwa produktu

Cena [zł]

ilość

Łączna cena [zł]

Zestaw hantli 2,5-25 kg + stojak

4763

1

4763

Stojak na zestaw gryfów i talerzy

1149

1

1149

Stojak na talerze

984

1

984

Gryf 2,2 m

191

1

191

Gryf łamany

191

1

191

Gryf 1,6 m

191

1

191

Talerze:

20kg

120

6

720

15kg

90

6

540

10kg

60

6

360

5kg

30

6

180

2,5kg

15

6

90

1,25kg

10

6

60

Ławki:

Ławka prosta profesjonalna

668

1

668

Ławka profesjonalna z regulowanym oparciem (0º do 90º)

984

1

984

Ławka wygięta z regulowanym oparciem

1580

1

1580

Ławka Scotta

1580

1

1580

Ławka na mięśnie brzucha + drabinka

1122

1

1122

Urządzenie na mięsień czworogłowy uda

4167

1

4167

Suwnica do wyciskania w pozycji pionowej

4799

1

4799

"Brama" 30319

6000

1

6000

Wyciąg górny 100 kg z ławką

3949

1

3949

Aerobik:

Rower treningowy z sensorowym pomiarem pulsu

1470

1

1470

Bieżnia elektryczna - składana

4000

1

4000

Symulator wioseł

1500

1

1500

StepPro

240

10

2400

Pojemnik na stepy

1000

1

1000

Worek treningowy

1000

1

1000

Mata 150x50 cm

62

10

620

Tyczki drewniane

36

10

360

RAZEM 466 18 zł

MIESIĘCZNY PLAN FINANSOWY

WYDATKI

KWOTA

Utrzymanie pomieszczeń

(150 m2 *13 zł)

2000 zł

Pensje

minimalne

Raty kredytowe

( wraz z kosztami utrzymani kredytu)

1000 zł

Inne

(telefon, woda, prąd)

1500 zł

RAZEM ok. 5 000 zł

ZYSKI

Sprzedaż biletów

6000 - 7000 zł

Barek

500 zł

RAZEM ok. 7 000 zł

4. Analiza rynku

Analiza rynku polegała na przeprowadzeniu badania ankietowego obejmującego teren Osiedla Akademickiego, Osiedla Westerplatte oraz Centrum Miasta. Grupa respondentów obejmowała osoby w wieku od 15-35 lat. Wyniki ankiety pokazują, iż ponad 85% badanych nie uprawia żadnego sportu a ponad 75% ankietowanych zadeklarowało chęć poprawy kondycji i korzystania z siłowni. To właśnie osoby chętne do korzystania z siłowni będą stanowiły naszych przyszłych klientów.

ZAŁĄCZNIKI

1. WZÓR ANKIETY

Badanie wykazało iż w Słupsku istnieją dwie siłownie: Siłownia AGELIKA mieszcząca się przy ulicy Szczecińskiej oraz Siłownia SHOGUN przy ulicy Filmowej. Liczba aktualnie działających siłowni nie stanowi silnej konkurencji dla planowanego otwarcia kolejnej. Daje to nam dużą szansę na zyskowny interes.

Ceny karnetów miesięcznych w obecnie działających siłowniach to ok. 50 zł.

5. Plan marketingowy

Planujemy kampanię reklamową obejmującą:

1. Reklama w regionalnym radiu VIGOR obejmująca 4 spoty reklamowe dziennie, 120 sekund każdy:

- 2 spoty reklamowe między godzinami 7-8,

- 2 spoty reklamowe miedzy godzinami 14-15,

2. Plakaty reklamowe rozklejone w obrębie miasta - ilość 150 sztuk,

3. Informacje w lokalnych gazetach (Głos Słupski, Głos Pomorza, Anonse)

4. Ruchomy billboard reklamowy umieszczony na przyczepie samochodu osobowego poruszającego się w granicach miasta przez dwa dni.

5. Ulotki rozdawane w centrum przy ulicach W. Polskiego oraz Kołłątaja.

KOSZT PRZEPROWADZONEJ KAMPANII REKLAMOWEJ:

RODZAJ REKLAMY

KOSZT

Spoty reklamowe

2000 zł

Plakaty reklamowe (5 zł/szt.)

600 zł 

Informacje w prasie

200 zł

Ruchomy billboard reklamowy

400 zł

Ulotki

400 zł

Dystrybucja ulotek i plakatów

400 zł

RAZEM

3000 zł

ZAŁACZNIKI

  1. PROJEKT PLAKATU
  2. PROJEKT ULOTKI

6. Struktura organizacyjna

Zakładana firma będzie prowadzona tylko przez nas, nie planujemy zatrudnienia dodatkowych pracowników. Całość obowiązków będzie podzielona pomiędzy dwie osoby.

- Krzysztof - odpowiedzialny za działania sportowe,

- Ja - obowiązki administracyjne, przygotowanie napojów oraz bieżąca obsługa klientów.

W dalszym okresie z pewnością zwiększymy ilość personelu, jednak na chwilę obecną w celu minimalizacji kosztów pracowniczych poradzimy sobie sami. Nasze wynagrodzenie również będzie pomniejszone do niezbędnego.