O psie, który jeździł koleją

Roman Pisarski

Plan wydarzeń

  1. Pies przyjeżdża pociągiem na stację w Marittimie.
  2. Zawiadowca zaprzyjaźnia się z kundelkiem.
  3. Piesek zostaje nazwany Lampo
  4. Zawiadowca zastanawia się jak zabrać psa do domu.
  5. Lampo nie ma siły biec za pociągiem.
  6. Zawiadowca łamie przepisy kolejowe.
  7. Lampo zaprzyjaźnia się z rodziną zawiadowcy.
  8. Pies ucieka z domu zwiadowcy na stację w Marittimie.
  9. Lampo odwiedza dzieci zawiadowcy.
  10. Pies rusza w swoją pierwszą podróż, ale wraca na stację w Marittimie.
  11. Lampo zostaje odnaleziony w Rzymie.
  12.  Lampo zostaje przytrzaśnięty przez drzwi pociągu.
  13. Wieśniacy opiekują się poturbowanym psem.
  14. Lampo wraca na stację w Marittimie.
  15. Kundelek staje się sławny.
  16. Naczelnik nakazuje pozbyć się psa.
  17. Pies trafia na Sycylię.
  18. Lampo ucieka z wyspy i wraca na stację w Marittimie.
  19. Naczelnik zgadza się, by Lampo został.
  20. Lampo ratuje życie Adele, a sam ginie pod kołami pociągu.

Potrzebujesz pomocy?

Współczesność (Język polski)

Teksty dostarczone przez Interia.pl. © Copyright by Interia.pl Sp. z o.o.

Opracowania lektur zostały przygotowane przez nauczycieli i specjalistów.

Materiały są opracowane z najwyższą starannością pod kątem przygotowania uczniów do egzaminów.

Zgodnie z regulaminem serwisu www.bryk.pl, rozpowszechnianie niniejszego materiału w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, utrwalanie lub kopiowanie materiału w celu rozpowszechnienia w szczególności zamieszczanie na innym serwerze, przekazywanie drogą elektroniczną i wykorzystywanie materiału w inny sposób niż dla celów własnej edukacji bez zgody autora podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności.

Prywatność. Polityka prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright: INTERIA.PL 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.