- jak zapisane są wypowiedzi bohaterów – w specjalnych polach wyglądających jak chmurki, które nazywa się dymkami;
- w jaki sposób zaznaczono ich myśli –w tym fragmencie komiksu nie da się powiedzieć, ponieważ nie ma przytoczonej żadnej myśli, tylko same dialogi;
- gdzie umieszczone są słowa narratora – zwykle w rogu ramki z obrazkiem, często na białym tle;
- dlaczego niektóre wyrazy zostały zapisane dużymi literami – ponieważ oznaczają słowa wypowiedziane głośniej albo jakieś odgłosy („bęc” – dźwięk uderzenia);
- w jaki sposób oddano ruch postaci – jest pokazany na rysunkach, które przedstawiają postaci w ruchu.
Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus poprawia dwójkę z geografii Polski. Księga VII”. Przyjrzyj się uważnie rysunkom komiksu i powiedz...
Zobacz podobne
- Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus poprawia dwójkę z geografii Polski. Księga VII”. Jakie zadanie mieli wypełnić A’Tomek i Romek? Powiedz, w jaki sposób je realizowali.
- Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus poprawia dwójkę z geografii Polski. Księga VII”. Przedstaw okoliczności poznania Dużusia. Z jakimi zagadnieniami zapoznał on Tytusa?
- Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus, Romek i A’Tomek odnawiają zabytki”. Wypisz jak najwięcej czasowników nazywających czynności bohaterów komiksu.
- Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus poprawia dwójkę z geografii Polski. Księga VII”. Dokąd można byłoby wysłać trójkę przyjaciół, gdyby Tytus miał problemy z języka polskiego? Jakie postacie należałoby umieścić w takiej księd
- Przeczytaj fragment komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus, Romek i A’Tomek odnawiają zabytki”. Kto odnowił kaflarnię?