Bystre, bzdurne, ciche, czarno-białe, długie, głośne, głupie, grzeczne, kolczaste, kolorowe, krótkie, letnie, mądre, mięciuteńkie, mokre, nieznośne, owakie, pochmurne, siakie, słoneczne, smutne, suche, takie, wesolutkie, wiosenne, zimowe.
Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Wypisz z wiersza określenia snów wyrażone przymiotnikami i uporządkuj je alfabetycznie.
Zobacz podobne
- Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Wskaż, które z użytych określeń tylko informują, a które także oceniają.
- Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Uzupełnij podane wyrażenia i zwroty wybranymi przymiotnikami. Wyjaśnij ich sens. Które z nich mogłoby być komentarzem do wiersza.
- Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Które epitety w wierszu są nieprecyzyjne? Wyjaśnij, dlaczego zostały tu użyte.
- Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Wymień te epitety z wiersza, które mają podobne znaczenie, oraz takie, które są przeciwstawne.
- Przeczytaj wiersz Małgorzaty Strzałkowskiej „Kosze pełne snów”. Opowiedz, jakie mogą być sny kolczaste, a jakie mięciuteńkie niby dywany. Podaj przykłady utworów muzycznych, które mogłyby towarzyszyć każdemu z tych snów.
Komentarze (0)