Reklama

Definicja

Wbrew pozorom trudno jest ułożyć dobry tekst reklamowy. Musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Określaniem cech odbiorcy zajmują się całe zespoły psychologów i socjologów zatrudnionych w agencjach reklamowych. Inaczej „robi się” reklamy adresowane do młodzieży, inaczej dla młodych matek, inaczej dla emerytów. Czasem określa się nawet typ charakterologiczny potencjalnego odbiorcy, gdyż innego podejścia wymagają osoby z natury gwałtowne i energiczne, innego romantycy, innego racjonaliści – a także innego rodzaju produktami można ich zainteresować. Planując napisanie reklamy, powinieneś się więc zastanowić, dla jakiej grupy społecznej przeznaczony jest dany produkt czy usługa.

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.

Polityka Cookies. Prywatność. Copyright: INTERIA.PL 1999-2018 Wszystkie prawa zastrzeżone.