Wyobraź sobie, że ktoś zamieścił w internecie niepochlebną, a przy tym niezasłużoną opinię na temat wykonanej przez Ciebie pracy. Napisz krótką odpowiedź, w której wyjaśnisz, że negatywna ocena jest, Twoim zdaniem, krzywdząca. Sformułuj wypowiedź tak, aby nie zrazić do siebie innych potencjalnych klientów i jednocześnie rzeczowo odpowiedzieć na krytyczną ocenę.

Odpowiedzi (1)

adrianna1999 22.02.2021 16:12

Zgłoś

Jest mi bardzo przykro, że moja praca spotkała się z nieprawdziwą i bezpodstawną krytyką. Chciałbym zaznaczyć, że do każdego zlecenia podchodzę zawszę z dużą starannością, aby każdy mój klient był zadowolony z usługi. Jestem zobowiązany do odpowiedzi na ten negatywny komentarz, ponieważ ujmuje on moim umiejętnościom, które zostały docenione przez wielu klientów. Takie wypowiedzi mogą być krzywdzące nie tylko dla mnie, ale także dla klientów, którzy mogli odczuć, że ich zlecenie nie jest wystarczająco dobrze wykonane. Zapewniam, że każda pełniona przeze mnie usługa jest starannie dopracowywana pod klienta, tak aby płynęło z niej pełne zadowolenie. Bardzo proszę o przedstawienie konkretnych uwag, które przysporzyły problemów. Rozwiążemy je na forum, tak aby wszystkie niejasności zostały rozważone, co pomoże w obustronnej zgodzie.

0
0

Potrzebujesz pomocy?

Pytania z podręczników (Język polski)

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.

Polityka Cookies. Prywatność. Copyright: INTERIA.PL 1999-2021 Wszystkie prawa zastrzeżone.