W postaci dłuższej wypowiedzi (wstęp, rozwinięcie, zakończenie). Czy reklama powinna podlegać jakimkolwiek ograniczeniom? (techniki perswazji, zachowania konsumenckie itp.)

Odpowiedzi (2)

zajentyasasas 23.04.2020 17:02

Zgłoś

Rozwiń trochę opinię, że tak, powinna mieć minimalne ograniczenia. Nie powinna manipulować odbiorcą, a bardziej przedstawić zalety danego produktu (niska cena, dobra jakość, itd.). Obecnie reklamy opierają się na perswazji typu: "Czujesz się beznadziejnie? Wypróbuj nasz nowy krem, a będziesz piękna. Dodatkowo twoja skóra będzie młodsza o 20 lat!". To chyba niezbyt dobra taktyka, a w dodatku oszustwo, nieprawdaż? :)



Czytaj więcej na https://www.bryk.pl/pytania/historia/ciekawostki/2775-w-postaci-dluzszej-wypowiedzi-wstep-rozwiniecie-zakonczenie-czy-reklama-powinna-podlegac.html#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=edge

0
0

olad99 16.04.2020 16:16

Zgłoś

Rozwiń trochę opinię, że tak, powinna mieć minimalne ograniczenia. Nie powinna manipulować odbiorcą, a bardziej przedstawić zalety danego produktu (niska cena, dobra jakość, itd.). Obecnie reklamy opierają się na perswazji typu: "Czujesz się beznadziejnie? Wypróbuj nasz nowy krem, a będziesz piękna. Dodatkowo twoja skóra będzie młodsza o 20 lat!". To chyba niezbyt dobra taktyka, a w dodatku oszustwo, nieprawdaż? :)

0
0

Potrzebujesz pomocy?

Ciekawostki (Historia)

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.

Polityka Cookies. Prywatność. Copyright: INTERIA.PL 1999-2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.