Majewski jest nauczycielem klasy wstępnej w klerykowskim gimnazjum. Dla swojej kariery, komfortu oraz możliwości prowadzenia wygodnego życia wyrzekł się polskiej narodowości, podporządkowując się tym samym całkowicie władzom wspomnianej placówki oświatowej. Od momentu kiedy poznają go czytelnicy, jawi się on jako osoba przebiegła, nieuczciwa, różnicująca uczniów ze względu na pochodzenie. Mężczyzna kładzie nacisk na rusyfikację uczniów, wpajając im tym samym do głów nienawiść do wszystkiego co polskie. Na swoich lekcjach wdrażał to w życie poprzez:
- próbę pozbawienia uczniów tożsamości narodowej
- propagowanie kultury i języka rosyjskiego (na lekcjach nie tolerował rozmawiania po polsku, natomiast prace domowe zadawane były wyłączenie w języku rosyjskim)
- pilnowanie poprawnego posługiwania się jeżykiem rosyjskim (w tym dbanie o najdrobniejsze detale - czytanie zadań domowych mogło odbywać się tylko w obecności nauczyciela, który pilnował akcentu uczniów)
- faworyzowanie uczniów podlegających rusyfikacji oraz piętnowanie tych, którzy nie spełniają oczekiwań
Majewski jest nauczycielem klasy wstępnej w klerykowskim gimnazjum. Dla swojej kariery, komfortu oraz możliwości prowadzenia wygodnego życia wyrzekł się polskiej narodowości, podporządkowując się tym samym całkowicie władzom wspomnianej placówki oświatowej. Od momentu kiedy poznają go czytelnicy, jawi się on jako osoba przebiegła, nieuczciwa, różnicująca uczniów ze względu na pochodzenie. Mężczyzna kładzie nacisk na rusyfikację uczniów, wpajając im tym samym do głów nienawiść do wszystkiego co polskie. Na swoich lekcjach wdrażał to w życie poprzez:
- próbę pozbawienia uczniów tożsamości narodowej
- propagowanie kultury i języka rosyjskiego (na lekcjach nie tolerował rozmawiania po polsku, natomiast prace domowe zadawane były wyłączenie w języku rosyjskim)
- pilnowanie poprawnego posługiwania się jeżykiem rosyjskim (w tym dbanie o najdrobniejsze detale - czytanie zadań domowych mogło odbywać się tylko w obecności nauczyciela, który pilnował akcentu uczniów)
- faworyzowanie uczniów podlegających rusyfikacji oraz piętnowanie tych, którzy nie spełniają oczekiwań
Odpowiedzi (2)
pszczola
Junior Bryk
Punkty rankingowe:
Zdobyte odznaki:
pszczola 06.05.2021 12:00
Majewski jest nauczycielem klasy wstępnej w klerykowskim gimnazjum. Dla swojej kariery, komfortu oraz możliwości prowadzenia wygodnego życia wyrzekł się polskiej narodowości, podporządkowując się tym samym całkowicie władzom wspomnianej placówki oświatowej. Od momentu kiedy poznają go czytelnicy, jawi się on jako osoba przebiegła, nieuczciwa, różnicująca uczniów ze względu na pochodzenie. Mężczyzna kładzie nacisk na rusyfikację uczniów, wpajając im tym samym do głów nienawiść do wszystkiego co polskie. Na swoich lekcjach wdrażał to w życie poprzez:
- próbę pozbawienia uczniów tożsamości narodowej
- propagowanie kultury i języka rosyjskiego (na lekcjach nie tolerował rozmawiania po polsku, natomiast prace domowe zadawane były wyłączenie w języku rosyjskim)
- pilnowanie poprawnego posługiwania się jeżykiem rosyjskim (w tym dbanie o najdrobniejsze detale - czytanie zadań domowych mogło odbywać się tylko w obecności nauczyciela, który pilnował akcentu uczniów)
- faworyzowanie uczniów podlegających rusyfikacji oraz piętnowanie tych, którzy nie spełniają oczekiwań
Najlepsza odpowiedź
petithah
Junior Bryk
Punkty rankingowe:
Zdobyte odznaki:
petithah 06.05.2021 09:34
Majewski jest nauczycielem klasy wstępnej w klerykowskim gimnazjum. Dla swojej kariery, komfortu oraz możliwości prowadzenia wygodnego życia wyrzekł się polskiej narodowości, podporządkowując się tym samym całkowicie władzom wspomnianej placówki oświatowej. Od momentu kiedy poznają go czytelnicy, jawi się on jako osoba przebiegła, nieuczciwa, różnicująca uczniów ze względu na pochodzenie. Mężczyzna kładzie nacisk na rusyfikację uczniów, wpajając im tym samym do głów nienawiść do wszystkiego co polskie. Na swoich lekcjach wdrażał to w życie poprzez:
- próbę pozbawienia uczniów tożsamości narodowej
- propagowanie kultury i języka rosyjskiego (na lekcjach nie tolerował rozmawiania po polsku, natomiast prace domowe zadawane były wyłączenie w języku rosyjskim)
- pilnowanie poprawnego posługiwania się jeżykiem rosyjskim (w tym dbanie o najdrobniejsze detale - czytanie zadań domowych mogło odbywać się tylko w obecności nauczyciela, który pilnował akcentu uczniów)
- faworyzowanie uczniów podlegających rusyfikacji oraz piętnowanie tych, którzy nie spełniają oczekiwań
Najlepsza odpowiedź