Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

ŻELAZNE ZASADY
  1. Zanim zaczniesz pisać, zastanów się, czego dotyczy reklama i jakich odbiorców ma zainteresować.
    (Reklama nowego rodzaju margaryny będzie skierowana raczej do kobiet prowadzących gospodarstwa domowe, owocowego żelu pod prysznic do młodych kobiet i nastolatek, zestawu klocków do młodych rodziców, ale także do dzieci!, a ekskluzywnej wody kolońskiej do bogatych mężczyzn. Język i sformułowania, jakimi się posłużysz, będą różne dla każdej z tych grup)
  2. Dostosuj język do grupy odbiorców.
  3. Zawsze na początku reklamy poinformuj, jakiego produktu ona dotyczy.
  4. Reklama to nie informacja handlowa – musisz przede wszystkim zachęcić do kupna. Zastanów się, co jest największym atutem produktu, i podkreśl właśnie tę cechę.
  5. Postaraj się zastosować choćby część z popularnych chwytów reklamowych: dowartościowanie klienta; zasugerowanie mu, że dany produkt zwiększy jakość jego życia; podkreślenie powiązania produktu z oczekiwaniami i aspiracjami, jakie może mieć dana grupa odbiorców.
  6. Nie zamieszczaj żadnych informacji negatywnych!

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.

Polityka Cookies. Prywatność. Copyright: INTERIA.PL 1999-2019 Wszystkie prawa zastrzeżone.